автомобили
60 години Порше
Музеят на фирмата отбелязва годишнината със специална изложба
От 20 март до 9 май тази година музеят на Porsche в Щутгарт провежда специална изложба, посветена на 60-та годишнина от производството в Цуфенхаузен. Заводът на компанията Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG в Цуфенхаузен, Щутгарт, има особено значение за автомобилния свят, защото не е само прост завод, а място изтъкано от традициите на компанията Porsche AG, нейно сърце вече над 70 години и тук са направени над един милион от прочутите автомобили на марката, стартирайки от 1950-а насам.
Конструкторското и дизайнерско бюро на компанията Porsche се мести от центъра на Щутгарт в ново помещение в предградието Цуфенхаузен през юни 1938-а година. От самото начало с основния завод там са свързани важни етапи от историята на автомобилостроенето. В 1938-а тук е пусната първата серия Volkswagen Beetle. През 1939-а на неговата база е направено състезателното купе Type 64, което е прародителя на всички спортни коли Porsche. Разработени специално за маратона "Берлин-Рим", тези автомобили с аеродинамична каросерия стават основа за всички следващи модели на марката.
След като е направила само няколко бройки Porsche 356 в австрийския град Гмюнд в 1948-а, Porsche се връща отново в края на 1949-а в Щутгарт. Напълно направен там на 6 април 1950-а е първият Porsche Type 356, който се реализира в 369 броя до края на годината.
Успехът на Porsche не е само в ръста на продажбите, но и в разширението на завода - през 1952-а е пуснато второ здание, през 1956-а е направен 10 000-ия автомобил от модела 356. В 1960-а правят трети завод в който са разположени още отделите за продажба и сервиз.
Днес в Цуфенхаузен се прави пълен цикъл на производство на моделите 911 и Boxster, както и производство на двигатели. За обезпечаване на максимално ефективно производство...
Конструкторското и дизайнерско бюро на компанията Porsche се мести от центъра на Щутгарт в ново помещение в предградието Цуфенхаузен през юни 1938-а година. От самото начало с основния завод там са свързани важни етапи от историята на автомобилостроенето. В 1938-а тук е пусната първата серия Volkswagen Beetle. През 1939-а на неговата база е направено състезателното купе Type 64, което е прародителя на всички спортни коли Porsche. Разработени специално за маратона "Берлин-Рим", тези автомобили с аеродинамична каросерия стават основа за всички следващи модели на марката.
След като е направила само няколко бройки Porsche 356 в австрийския град Гмюнд в 1948-а, Porsche се връща отново в края на 1949-а в Щутгарт. Напълно направен там на 6 април 1950-а е първият Porsche Type 356, който се реализира в 369 броя до края на годината.
Успехът на Porsche не е само в ръста на продажбите, но и в разширението на завода - през 1952-а е пуснато второ здание, през 1956-а е направен 10 000-ия автомобил от модела 356. В 1960-а правят трети завод в който са разположени още отделите за продажба и сервиз.
Днес в Цуфенхаузен се прави пълен цикъл на производство на моделите 911 и Boxster, както и производство на двигатели. За обезпечаване на максимално ефективно производство...
- 1
- 2
галерии