мода и красота
Анджелина Джоли в естествена красота за кампания на Louis Vuitton
Звездата стана ново лице на марката лукс
Анджелина Джоли стана новото лице на луксозната модна марка Louis Vuitton.
35-годишната актриса изглежда естествено красива, позирайки за популярната кампания Core Values (Основни Ценности) на бранда.
На снимката тя е боса, седнала върху традиционна дървена лодка на река в провинция Сиам Реп, Камбоджа.
Снимката е на известната фотографка Ани Лейбовиц.
Анджелина позира в свои дрехи, без грим, като дългата й тъмна коса пада свободно надолу и държи чанта модел Алто, който вече не е в производство.
Камбоджа е страна много близка до сърцето на звездата, тъй като тя осинови сина си Мадокс именно от там.
"Хората не се свикнали да виждат Анджелина в такава светлина", каза Пиетро Бечари, ексклузивен вицепрезидент на Louis Vuitton пред Women's Wear Daily.
"Харесва ми, че е представен един истински момент. Това послание за път, което даваме чрез лични пътувания, е доста фундаментално и за самата марка".
Кампанията Core Values се очаква да бъде пусната след около 18 месеца, като в нея ще се включат и други звезди като Боно и Шон Конъри.
Идеята на Core Values е марката да припомни миналото си, когато са произвеждали просто чанти за път, а не модни артикули.
35-годишната актриса изглежда естествено красива, позирайки за популярната кампания Core Values (Основни Ценности) на бранда.
На снимката тя е боса, седнала върху традиционна дървена лодка на река в провинция Сиам Реп, Камбоджа.
Снимката е на известната фотографка Ани Лейбовиц.
Анджелина позира в свои дрехи, без грим, като дългата й тъмна коса пада свободно надолу и държи чанта модел Алто, който вече не е в производство.
Камбоджа е страна много близка до сърцето на звездата, тъй като тя осинови сина си Мадокс именно от там.
"Хората не се свикнали да виждат Анджелина в такава светлина", каза Пиетро Бечари, ексклузивен вицепрезидент на Louis Vuitton пред Women's Wear Daily.
"Харесва ми, че е представен един истински момент. Това послание за път, което даваме чрез лични пътувания, е доста фундаментално и за самата марка".
Кампанията Core Values се очаква да бъде пусната след около 18 месеца, като в нея ще се включат и други звезди като Боно и Шон Конъри.
Идеята на Core Values е марката да припомни миналото си, когато са произвеждали просто чанти за път, а не модни артикули.
Източник: way.bg
галерии